Livrare si plata
Livrare si plata
Modalitati de plata
In momentul in care veti dori achizitionarea unuia dintre produsele oferite pe Zillara veti fi dirijat catre o pagina speciala in care veti putea initia comanda, alegand in prealabil una dintre modalitatile de plata: ramburs (posibil doar la livrari nationale), prin transfer bancar (produsele fiind livrate catre dumneavoastra incepand cu momentul confirmarii platii) si plata online cu cardul (folosind interfata MobilPay).
Politica de vanzare
Stocul este updatat in timpi cat se poate de reali, produsele putand fi livrate in limita stocului disponibil. Facem apel la intelegerea dvs. avand in vedere numarul de comenzi ce pot aparea in acelasi timp, din partea mai multor persoane distincte, pe fiecare client facandu-ne placere sa il servim, in functie de ordinea procesarii comenzilor.
Continutul - Echipa noastra face eforturi permanente pentru a oferi informatii cat mai corecte si actualizate. Nu se garanteaza insa ca aceste informatii sunt intotdeauna corecte, complete si actualizate. Specificatiile tehnice, preturile, imaginile produselor comercializate pot fi modificate fara nicio notificare prealabila. Deasemenea, nu garantam ca accesul si utilizarea acestui site este fara intreruperi sau erori si ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server.
Documente contractuale
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale, si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia (aceasta putand ajunge in Inbox sau in folderele Junk sau Spam). Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Anterior preluarii comenzii, Zillara va va informa in privinta produselor solicitate si a sumei totale de plata, punandu-va la dispozitie toate informatiile necesare pentru efectuarea platii.
Datele transmise vor include referinte exacte cu privire la conturile bancare in care pot fi transferate sumele, facandu-se de asemenea precizari in ceea ce priveste timpul de livrare, eventualele cheltuieli de transport, alte taxe implicate, precum si eventuale reduceri de pret.
Pretul afisat pe site corespunde obiectului postat. Daca produsul exista in mai multe exemplare ca si model, pretul poate varia in functie de greutatea fiecarui produs.
In eventualitatea existentei unor reduceri promotionale/oferte, toti vizitatorii, fie acestia clienti sau nu, vor putea beneficia de o informare in timp util cu privire la conditiile de participare sau perioadele de valabilitate.
Desfasurarea prelucrarii/finalizarii comenzilor plasate
In urma plasarii unei comenzi clientul primeste pe mail o confirmare a plasarii comenzii cu absolut toate informatiile legate de produsele comandate, pretul acestora, costul final (incluzand taxele de transport), respectiv link-ul la care poate gasi detaliile despre produsul comandat. De retinut ca acest link, ulterior, nu va mai conduce catre pagina aferenta produsului daca acesta a fost retras de la vanzare.
De asemenea, nu garantam ca stocul pentru produsele aflate pe site, care pot fi plasate in cosul de cumparaturi si comandate, este actualizat integral. De aceea, confirmarea pe care clientii o primesc pe mail reflecta strict reusita de a plasa comanda si nu garanteaza pentru existenta respectivelor produse identice pe stoc. Echipa Zillara face eforturi permanente pentru a tine in timpi reali aceste stocuri actualizate, insa exista situatii exceptionale in care vanzarea online si cea din magazinele fizice sa se suprapuna, respectiv actualizarea sa fie mai inceata din cauza numarului mare de solicitari.
Nicio comanda plasata pe www.Zillara.ro nu este expediata catre client fara discutarea in prealabil legat de toate caracteristicile obiectelor comandate, astfel incat clientul sa fie in deplina cunostinta de cauza legat de continutul comenzii sale.
a. Daca ceea ce se afla in cos nu este in concordanta cu ceea ce clientul a dorit sa comande (ca eroare posibila d.p.d.v. tehnic sau lipsa abilitatilor clientului in ceea ce priveste actionarea corecta a butoanelor/optiunor prezente pe site) acesta ne poate contacta fie printr-un reply la mailul de confirmare, fie printr-un mail distinct, la contact@Zillara.ro, fie telefonic in timpul programului (021.555.08.68), spunandu-ne ce anume nu concorda si care sunt doleantele sale finale. Consultantii www.Zillara.ro vor modifica continutul comenzii online din sectiunea de administrare, instiintand clientul telefonic de aceasta schimbare si de modificarile pe care aceasta le comporta. Clientul va primi, totodata, automat, in scris, la adresa de email confirmata, noua comanda actualizata in urma apelului telefonic.
b. Daca ceea ce se afla in cos nu concorda cu necesitatile clientului, concluzie la care se ajunge de catre ambele parti in urma discutiei telefonice (oferim spre exemplu: o marime gresit aleasa pentru un inel, intrucat clientul nu a stiut/citit cum anume se masoara corect marimea degetului) atunci consultantii www.Zillara.ro vor modifica continutul comenzii online din sectiunea de administrare, instiintand clientul telefonic de aceasta schimbare si de modificarile pe care aceasta le comporta. Clientul va primi, totodata, automat, in scris, la adresa de email confirmata, noua comanda actualizata in urma apelului telefonic.
c. Daca clientul decide odata cu plasarea comenzii sa achite online, acesta va putea face plata cu cardul in conformitate cu ceea ce a adaugat in cosul de cumparaturi. Daca plata a fost efectuata, iar clientul se afla in situatia descrisa mai sus la Pct. 7, alin. a) sau b) atunci cand consultantii nostri il vor contacta pentru finalizarea comenzii, date fiind neregulile precizate de client, plata va fi refuzata din panoul administrativ MobilPay, banii se vor intoarce in contul clientului (durata va fi cea prestata de bancile colaboratoare si intermediarii acestora, neavand directa legatura cu personalul Zillara), iar clientul va putea plasa, in urma consultarii cu personalul Zillara o noua comanda online, de aceasta data corecta, astfel incat suma aferenta platii online sa reflecte strict achizitia dorita.
d. Toate preturile afisate pe site sunt in moneda nationala a Romaniei (RON). Dat fiind faptul ca societatea S.C. Agrement Expres Comert – B SRL nu poate factura produsele/serviciile sale in alta moneda decat cea nationala (RON), facturile se vor emite in aceasta moneda. Pentru clientii din strainatate, insa, care detin conturi in EURO sau carduri de credit aferente unor conturi in EURO am conceput o maniera de incasare si a valutei, in panoul de plata MobilPay. Astfel, la pasul final in care se introduc datele de pe cardul de credit, utilizatorii vor avea posibilitatea de a alege moneda EURO. Cursul de schimb valutar va fi actualizat automat, zilnic, in concordanta cu cel prezentat de BNR+1% (vezi www.bnr.ro). Suma prezentata in RON va fi transformata la cursul EURO aferent, iar de pe card va fi retrasa exclusiv suma de EURO prezentata.
Produsele achiziționate prin intermediul magazinului online www.Zillara.ro sunt însoțite de certificate de calitate, ce atestă autenticitatea obiectelor achizitionate de la noi. Magazinul online www.Zillara.ro ofera garantie 30 de zile, cu exceptia deficientelor imputabile consumatorului; prin garantia oferita nu sunt afectate drepturile consumatorului care sunt in conformitate cu actele legislative indicate mai jos.
Garanția nu include produsele care prezintă defecte cauzate de lovituri, purtare sau manipulare neadecvate.
Certificatele de garanție pentru bijuteriile din aur de 14K sau a obiectelor din argint masiv comercializate de magazinul online www.Zillara.ro sunt întocmite în conformitate cu legile învigoare. Toate produsele sunt verificate de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, directia Metale Pretioase.
Condițiile de solicitare a garanției pentru obiectele comercializate de magazinul online www.Zillara.ro sunt în conformitate cu O.G.21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008.
Livrare
Cunoastem nerabdarea cu care clintii se confrunta in urma comenzii efectuate online si nu numai. Din aceasta cauza incercam a va asigura serivicii prompte si de calitate in ceea ce priveste si livrarea. Cerintele de peste mari si tari ne-au facut sa extindem livrarea nu doar in tara, ci si in afara acesteia.
- Livrare nationala:
Obiectele comandate vor fi transportate prin curierii rapizi GLS in termen de 1-3 zile lucratoare de la momentul confirmarii telefonice a comenzii, taxa perceputa fiind de 20 lei.
Angajarea contractuala dintre www.zillara.ro si firma de curierat GLS are ca unic scop intermedierea unor servicii de curierat sigure, de calitate si, totodata, la preturile cele mai avantajoase pentru dumneavoastra.
-
Livrare internationala:
Obiectele comandate vor fi transportate prin curierii DHL in termen de 3-5 zile lucratoare. Mai jos aveti tariele aferente unui transport, Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne apelati la numarul 021.555.08.68.
Tari | Pret (RON) |
---|---|
Ungaria | 66.82 |
Slovacia, Bulgaria, Cehia, Slovenia | 77.18 |
Luxemburg, Olanda, Polonia, Austria, Italia, Germania, Belgia, Croatia | 90.98 |
Grecia, Spania, Portugalia, Danemarca, Franta, Irlanda | 106.51 |
Guernsey, Islanda, Israel, Jersey, Kosovo, Macedonia de Nord, Turcia, Muntenegru, Moldova, Norvegia, San Marino, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Elvetia, Monaco, Serbia, Vatican, Albania, Cipru, Bosnia/Hertegovina | 125.00 |
Maroc, Mauritania, Mali, Libia, Liberia, Liban, Malaezia, Kuweit, Japonia, Iran, Irak, Iordania, Insulele Canare, Indonezia, Hong Kong, Niger, Nigeria, Sudan, Taiwan, Thailanda, Togo, Tunisia, Vietnam, Yemen, Sudan, Somalia, Siria, Singapore, Sierra Leone, Senegal, Qatar, Oman, Guineea Ecuatoriala, Canada, China, Cap Verde, Camerun, Burkina Faso, Benin, Bahrein, Arabia Saudita, Algeria, Africa centrala, Mexic, Ciad, Coasta De Fildes, Guineea, Ghana, Gambia, Filipine, Federatia Rusa, Etiopia, Eritreea, Egipt, Djibouti, Coreea de Sud, Guineea Bissau | 160.00 |
Marea Britanie (UK) | 165.00 |
Palau, Micronezia, Mongolia, Montserrat, Mozambic, Myanmar, Namibia, Nauru, Nepal, Nevis, Nicaragua, Noua Calcedonie, Noua Zeelanda, Pakistan, Panama, Mayotte, Mauritius, Insulele Turks Si Caicos, Insulele Virgine, Jamaica, Kazakhstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Laos, Lesotho, Macau, Madagascar, Malawi, Maldive, Martinica, Insulele Solomon, Papua Noua Guinee, Paraguay, Tajikistan, Tanzania, Timorul De Est, Tonga, Trinidad Si Tobago, Turkmenistan, Tuvalu, Zimbabwe, Zambia, Venezuela, Vanuatu, Uzbekistan, Uruguay, Uganda, Tahiti, Suriname, Peru, Puerto Rico, Republica Dominicana, Rwanda, Sfanta Elena, Samoa, Samoa Americana, Sao Tome Si Principe, Seychelles, Sri Lanka, St. Kitts, St. Lucia, St. Maarten, St. Vincent, Ucraina, Afganistan, Bermude, Bhutan, Bolivia, Bonaire, Botswana, Brazilia, Brunei, Burundi, Cambodgia, Chile, Columbia, Comoros, Belize, Belarus, Africa de sud, Angola, Anguilla, Antigua, Argentina, Armenia, Aruba, Australia, Azerbaijan, Bahamas, Bangladesh, Barbados, Comunitatea No. Mariana Isla | 210.00 |
Gibraltar, Andorra | 226.82 |
Statele Unite Ale Americii | 250.00 |
Suedia, Malta, Lituania, Letonia, Finlanda, Estonia | 320.47 |
Pentru tarile aflate in afara Uniunii Europene procedurile vamale implica anumite taxe care vor fi suportate de destinatar. Acestea se calculeaza de catre comisionarii vamali si difera de la tara la tara. In calitate de consultanti ai Bijuteriei Zillara ne vom stradui sa va aproximam aceste taxe impreuna cu departamentul de consultanti DHL, astfel incat sa cunoasteti inca de la inceput, macar si aproximativ, costurile implicite ale achizitiei dumneavoastra.
Transportul va fi facturat impreuna cu bijuteriile dorite, plata pentru intreaga comanda facandu-se in prealabil, si NU ramburs la curier. Noi va emitem o factura proforma, dvs. O achitati, iar in urma confirmarii platii obiectelor pleaca spre dvs.; la sosirea coletului nu mai este necesara nicio plata.
Angajarea contractuala dintrre www.zillara.ro si firma de curierat DHL are ca unic scop intermedierea unor servicii de curierat sigure, de calitate si, totodata, la preturile cele mai avantajoase pentru dumneavoastra.
Dorim o relatie deschisa, onesta si integral transparenta cu dvs, fapt pentru care nu integram preturile de curierat in costurile obiectelor, pretinzand ca acestea sa fie, de fapt, gratuite, asa cum se obisnuieste frecvent in domeniul comertului online. Preturile pe care le vizualizati pentru fiecare bijuterie in parte reprezinta strict pretul pe care il platiti pentru bijuteria/obiectul dorit. Serviciile conexe nu sunt incluse in achizitie.
Revine exclusiv in responsabilitatea clientilor sa verifice, la primirea oricarui colet, integritatea sa. Agrement Expres Comert - B SRL nu isi poate asuma despagubirea continutului, inlocuirea continutului sau (si fara a se limita la) returnarea banilor, atat timp cat coletul este receptionat de catre client. In acest sens, asa cum recomandam si telefonic, la primirea coletelor, trebuie verificata integritatea acestora. Aveti dreptul sa NU acceptati coletul, daca prezinta orice urma de deteriorare sau (si fara a se limita la) ambalaj rupt. Odata ce un astfel de colet este primit prin semnarea confirmarii de primire sau prin orice metoda de confirmare agreeaza firma de curierat ca fiind "livrat", responsabilitatea continutului va este atribuita exclusiv dumnevoastra.
In cazul unei intarzieri sau neconcordante in legatura cu livrarea si termenii promisi, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp si vom incerca remedierea inconvenientelor survenite.
Existam cu si pentru dumneavoastra!
Va multumim ca ati ales calitatea si rafinamentul www.zillara.ro!